.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند .... ديدار مديرکل فرودگاههاي مازندران با آيت الله طبرسي
شمال نیوز : مدیرکل فرودگاههای مازندران به همراه فرماندهان یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاههای استان ، معاونین و روسای ادارات ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار کردند ....(ادامه)
نخستين كنگره گراميداشت آيت‌الله محمدي‌لائيني برگزار شد
نخستين كنگره گراميداشت آيت‌الله شيخ حسن محمدي‌لائيني(ره) و شهداي روحاني مازندران، با حضور مرجع عاليقدر آيت‌الله نوري‌همداني، آيت‌الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران، مسؤولان استاني و شهرستاني در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) نكا برگزار شد.(ادامه)
تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از حماسه تماشايي مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آيت الله طبرسي نماینده ولی فقیه در استان و مهندس اسلامي استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از حماسه تماشايي در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از حماسه تماشايي مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آيت الله طبرسي نماینده ولی فقیه در استان و مهندس اسلامي استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند. (ادامه)
این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند ... پيام تسليت نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهيدان طوسي
این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل بيت عليهم السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش كرد، با عزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي سه فرزند رشيد و برومند ...(ادامه)
بالاترين معروف تبليغ واقعه غدير است
نماينده ولي فقيه در مازندران به محورهای ارزشمند خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: رسول گرامي اسلام حضرت محمد(ص) تبليغ واقعه غدير و اطاعت از ولايت بالاترين امربه معروف و نهي از منكر است.(ادامه)
امام جمعه ساری گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود.
انتقاد تند آيت الله طبرسي به دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی
امام جمعه ساری گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود. (ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد .
راه انداز دفتر ارتباطات مردمي آيت الله جوادي آملي در آمل
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد . (ادامه)
مراسم معنوي اعتكاف در ۲۹۷ مسجد مازندران برگزار مي شود
مسئول تشکل های دینی مازندران گفت: مراسم پرفیض اعتکاف در ۲۹۷مسجد این استان با پیش بینی ۲۰ هزار شرکت کننده در سال جاری برپا می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم....
پشتیبانی تمام قد آيت الله طبرسي از شهردار ساری
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم.... (ادامه)
آِيت الله طبرسي: دلدادگی مردم مازندران به امام رضا(ع) سابقه دیرینه دارد
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر درس آموزی از مکتب و سیره امامان معصوم, گفت: دلدادگی مردم مازندران به امام هشتم شیعیان سابقه دیرینه دارد. (ادامه)
سوره حسین بن علی علیه السلام در قرآن
برخي از آياتي كه براساس روايات اسلامي يكي از مصاديق آن امام حسين‌است.(ادامه)
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد . پیکرحجت الاسلام ابراهیمی درنكا تشییع شد
پیکر حجت الاسلام شیخ غلام ابراهیمی ظهر امروز بر روی دستان پرمهر مردم تشيع شد .(ادامه)
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت حادثه منا
شمال نیوز: در پی فاجعه مصیبت بار منا که در آن جمع کثیری از حجاج و زائران بيت الله الحرام جان خود را از دست دادند پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران صادر شد .(ادامه)
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد. مخالفت هیات امنا دانشگاه آزادمازندران با ریاست قلی پور
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد.(ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان مازندران مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست.....
انگيزه مخالفتها با استاندار مازندران انگيزه الهي نيست
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان مازندران مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست..... (ادامه)
تقدير نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران از حضور حماسي مردم مازندران در تشييع شهداي غواص
(ادامه)
پيام تسليت مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهيدان رضايي
(ادامه)
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني قدس
(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه اول تير روز ملي اصناف پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران در پیام مشترکی بر نقش بی بدیل اصناف و بازاریان در برهه های مختلف پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، دفاع مقدس و ... 
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
شمال نیوز: در آستانه اول تير روز ملي اصناف پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران در پیام مشترکی بر نقش بی بدیل اصناف و بازاریان در برهه های مختلف پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، دفاع مقدس و ... (ادامه)
نوبخت: استاندار مازندران از استانداران موفق دولت تدبير و اميد است
(ادامه)
شمال نیوز: اظهارات بدون پشتوانه علمی و مستندات، آنهم در مورد بیماری مهلک سرطان و ارتباط آن با کارخانجات نه تنها موجب تشویش اذهان عمومی گشته بلکه نگرانی مردم شهر و روستاهای اطراف را به دنبال خواهد داشت. توضیحات شرکت سیمان مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: اظهارات بدون پشتوانه علمی و مستندات، آنهم در مورد بیماری مهلک سرطان و ارتباط آن با کارخانجات نه تنها موجب تشویش اذهان عمومی گشته بلکه نگرانی مردم شهر و روستاهای اطراف را به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
 شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این دیدار گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم.... مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران حق نکا است + تصاویر
شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این دیدار گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم....(ادامه)
مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد دوازدهم فروردين نور اسلام را متجلي ساخت
مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد (ادامه)
شمال نیوز: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امسال با شکوه تر و پرشور تر از همیشه برگزار خواهیم کرد، تا بار دیگر فریاد دشمن شکن مردم ولايتمدار و همیشه در صحنه ی مازندران را به گوش عالم برسانیم.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند
شمال نیوز: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امسال با شکوه تر و پرشور تر از همیشه برگزار خواهیم کرد، تا بار دیگر فریاد دشمن شکن مردم ولايتمدار و همیشه در صحنه ی مازندران را به گوش عالم برسانیم. (ادامه)
شمال نیوز: اين دكتر ايتاليايي به همراه همسر ایرانی اهل و ساکن شهرستان قائم شهر به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مراجعه کرده بود، اعلام کرد پس از ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی و تحقیق و بررسی و ...

پزشک ایتالیایی در ساری مسلمان شد
شمال نیوز: اين دكتر ايتاليايي به همراه همسر ایرانی اهل و ساکن شهرستان قائم شهر به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مراجعه کرده بود، اعلام کرد پس از ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی و تحقیق و بررسی و ... (ادامه)
تجليل ازخادمین قرآن مازندران
(ادامه)
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران بمناسبت بازگشایی مدارس
(ادامه)
 شمال نیوز: نماينده ولي فقيه در استان مازندران امروز ضمن بازديد از چند پروژه عمراني شهرداري ساري منطقه گردشگري رودخانه تجن را پروژه اي عظيم و بي نظير توصيف كرد و گفت: احداث چنين طرح عظيمي فقط در سايه اجراي مديريت جهادي امكان پذير است . بازدید آیت الله طبرسی از پروژه های عمراني شهرداري ساري
شمال نیوز: نماينده ولي فقيه در استان مازندران امروز ضمن بازديد از چند پروژه عمراني شهرداري ساري منطقه گردشگري رودخانه تجن را پروژه اي عظيم و بي نظير توصيف كرد و گفت: احداث چنين طرح عظيمي فقط در سايه اجراي مديريت جهادي امكان پذير است .(ادامه)
شمال نیوز: درپي ارتحال آیت‌الله حاج سيد صابر جباري نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهرستان بهشهر پيام تسليت مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد. پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندارمازندران به مناسبت درگذشت آيت الله جباري
شمال نیوز: درپي ارتحال آیت‌الله حاج سيد صابر جباري نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهرستان بهشهر پيام تسليت مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.